Wątki na forum
Strona główna forumRegulamin forum
- Lubię muzykę. Polecam muzykę. Posłucha... (90)
- Zamiana ról (17)
- Próba wybaczenia żonie zdrady, a jej z... (156)
- Headlines (2)
- Po raz pierwszy: 2 ścieżki (53)
- Relacja - moja "nadinterpretacja"? zdr... (4)
- Rzeczywsitość (2)
- Brak uczuć (4)
- Kto jeszcze tutaj zagląda? (18)
- Poszukiwane rodzeństwo osób z zaburzen... (1)
- Kiedy warto jest iść na diagnozę psych... (2)
- MOS Łomianki (1)
- bolesne rozstanie, trudno uwierzyc, ch... (23)
- Uzależnienia behawioralne - uzależnien... (2)
- Lewo lub prawo - decyzja do dziś (65)
- Stara miłość nie rdzewieje? (38)
- Coś z Nietzschego (295)
- Tutaj są rozmowy o wszystkim i o wszys... (1421)
- kochanek/przyjaciel - prośba o pomoc (89)
- Problem w malzenstwie (9)
Reklamy
Forum dyskusyjne
Przeczytaj komentowaną wiadomość
Gry komputerowe mogą pomagać w twórczym myśleniu
Autor: Lacan2 Data: 2008-06-06, 09:20:04Z artykułu bynajmniej nie wynika, że to gry stymulują kreatywność. Jest powiedziane o dwu grupach ludzi, które już wcześniej mogły mieć cechy "euforii" i "smutku". W innym wypadku możliwe jest, że wiele aktywności, różnych od grania na komputerze, wykonanych przed wypełnieniem kwestionariusza spowodowałby podobny efekt. Tak więc jeśli nawet kreatywność, mierzona danym testem, dodatnio koreluje z przebywaniem na jednym z krańców nastroju (euforia - smutek) to nie znacy to, że akurat gry mają tu jakieś szczególne znaczenie. Kolejną kwestią jest sprawa jednorazowego zagrania, które np. może pobudzić emocjonalnie i poznawczo osobę normalnie nie grającą, a co innego wpływ gry na nałogowego gracza. Można powiedzieć, że o ile spotkanie ładnej kobiety może stymulować twórczo przeciętnego mężczyznę, o tyle u seksoholika uruchomi jedynie stałe schematy....
Odpowiedz- Gry komputerowe mogą pomagać w twórczym myśleniu - Lacan2, 2008-06-06, 09:20:04